Robert GromOŠ Rovte

Izvleček. Ko učenci pomislijo na delo oziroma na učenje, jim vedno postane nelagodno. Iz izkušenj vedo, da bosta za dosego znanja potrebna potrpljenje in motivacija. Pedagogi se velikokrat sprašujemo, kako dvigniti raven motivacije pri pouku? Kako pritegniti pozornost učencev in z manj energije doseči več? Pouk lahko popestrimo z različnimi novostmi. Ena od novosti je žongliranje. To je športna dejavnost, kjer se lahko učenci sprostijo in pridobijo samozavest. Pomaga pri koordinaciji gibov in ravnotežju, izboljšuje koncentracijo in znižuje stopnjo agresivnosti. Daje učencem pozitivno energijo, ki jo je moč prepoznati, ko učencem nekaj uspe. Svet tehnologije nas je v zadnjem času očaral, saj ponuja številne možnosti za hitro napredovanje in uspešno učenje. Učenci uporabljajo pametne telefone prav tako pogosto kot žogice, kadar to je in kadar to ni dovoljeno. Je morda možno tudi te vrste aktivnost preusmeriti k uram pouka? Pogoj je priznavanje, da je e-kompetentnost učiteljev in digitalna pismenost širše družbe abeceda sodobnega izobraževanja. Aktivno vključevanje učencev v oblikovanje pouka je iskanje sodelovanja med nami. S tem se poveča odgovornost učencev do znanja. Način kako spodbuditi učence k iskanju vsebin pa je zelo preprost.