Suzana OderOŠ Primoža Trubarja Laško

Generacije otrok, ki prihajajo v šolo, živijo v modernem svetu in so čedalje bolj spretni pri uporabi moderne tehnologije. Veliko je otrok, ki že v prvem razredu OŠ uporabljajo tablične računalnike in pametne telefone. Kot učiteljica razrednega pouka poskušam v pouk vpeljati informacijsko komunikacijsko tehnologijo. V prispevku predstavljam delo z učencem, ki je imel bralno pisalne težave in težave s pozornostjo. Učenec je hitro obupal ob klasičnih vajah opismenjevanja. Imel je velike težave z grafomotoriko, ni slišal glasov, jih ni povezoval v besede. Učenec se je redno udeleževal dopolnilnega pouka, s starši smo naredili načrt dela. Učenca sem seznanila z brezplačnimi android aplikacijami, ki se nahajajo na Google Play-u. Predstavljeno mu je bilo zanimivo, z veseljem je prihajal k pouku. Predstavila bom tudi pomanjklivosti aplikacij.