Rojstvo podatkovnih filozofov

Šole v 21. stoletju so podatkovno bogate; nastanek novih, posledica učinkovitejših tehnologij je večja dostopnost in želja po zbiranju in urejanju podatkov. Toda koliko teh podatkov tudi zares uporabljamo? Kako vse te informacije pretvarjamo v novo znanje? In predvsem kar je najpomembnejše: kako lahko te informacije uporabimo za izboljšanje dosežkov naših učencev? Damian McBeath je ravnatelj Ark Conway, ene najuspešnejših britanskih šol, ki ga nekdanja državna sekretarka Nicky Morgan opisuje kot ‘motor družbene pravičnosti, ki daje otrokom v Actonu (London) najboljše možnosti za življenje’. Njen predhodnik Michael Gove: »ARK Conway je dokazal, kako lahko briljantna šola, s kulturo visokih pričakovanj, izjemnim vodstvom in navdihujočimi učitelji, postane zares odlična v celoti in za vse v dveh letih.« S praktičnimi primeri in vpogledi bo Damian v svoji predstavitvi podal primere, kako je žeja šol po znanju za vsakega otroka in obsedenostjo za podrobnosti pripeljala do tega, da njegovo osebje označujejo kot ‘podatkovni filozofe’, in kako so zbrane informacije pripeljale do tega, da je šola v Londonu že tri leta šola z najvišjimi dosežki na nacionalnem nivoju.