Ustvarjamo za učenje, #ustvari
četrtek, 6. 10. 2016
14:30 – 17:00
.
larix | larix | larix | kompas | larix | larix | |
ovalna 1 – pritličje moderator: Radovan Krajnc |
ovalna 2 – pritličje moderatorici: Andreja Čuk in Majda Pikl |
Stara Domančičeva moderatorici: Vera Bevc in Branka Likon |
E + F – 2.nads. moderatorica: Tatjana Krapše |
Planica A – 4. nads. moderatorici: Suzana Deutsch in Nevenka Štraser |
Planica B – 4.nads. moderatorici: Mariza Skvarč in Polona Kenda |
|
14.30 – 15.15 | S pomočjo robotkov se drug od drugega učimo osnov objektnega programiranja Marjan Cerinšek Roman Drstvenšek |
Uporaba spletne aplikacije Wordwall pri pouku Ana Cencelj |
Program za samostojno učenje eUčitelj Marjan Novak |
3D-tisk tehnologija kot motivacijsko orodje za samostojno učenje Klemen Sajovic (SP) |
Klasični in digitalni zvezek z roko v roki Mateja Pintar Lea Gosar |
Poklicna orientacija – spoznavanje samega sebe v oblaku 365 Boža Jazbinšek Miroslava Minić |
15.20 – 16.05 |
No, kako vam gre? So how do you do? (90 minut)
Dom Graveson, Hilary Wigston
|
OpenSCAD – 3D modeliranje Miklavž Šef | Digitalno kiparjenje pri pouku Manca Griljc |
Sodelovalno učenje brez prostorskih in časovnih okvirjev Barbara Hebar Magdalena Doberšek |
Ustvarimo novico Vanja Kolar Ivačič |
|
16.10 – 16.55 | S pomočjo ikt do večje aktivnosti Maja Škerjanec |
LearningApps.org – podpora učenju in poučevanju Renata Flander Katarina Tadić |
HaIK(T)u v eTwinningu Dejan Kramžar |
Postanimo vseživljenjski učenci v 21. stoletju – Prošnja in življenjepis v Oblaku 365 Nataša Robič Janja Polenšek Davidovski |
Ustvarjamo s TouchDevelopom Miroslava Minić |
|
17:30 – 18:15 | Vključevanje učencev v načrtovanje učnega procesa Breda Banovšek | Učenci v vlogi učiteljev na delavnici o snemanju in montiranju videa s pomočjo tabličnega računalnika Iztok Škof |
Sladkorni detektivi s QR kodami Marjetka Rovšnik |
Dan odprtih vrat Patricija Veldin |
Uporaba računalniške simulacije »Energetska mešanica« pri učenju in poučevanju Garsia Kosinac, GEN |
Bogatenje angleškega besednega zaklada s pomočjo digitalnega učbenika Maja Kovačič |