Boža Jazbinšek in Miroslava Minić, OŠ Dobje

Pogoj za uspešno nadaljnje izobraževanje oziroma poklicno pot je dobro poznavanje samega sebe. Mladostniki so navadno kritični do sebe, zato jih je potrebno usmerjati k iskanju njihovih močnih področij. Z ozaveščanjem močnih področij dobijo občutek lastne vrednosti in s tem popotnico za oblikovanje pozitivne samopodobe, pri čemer je zelo pomembna povratna informacija vrstnikov. Uporaba različnih mobilnih tehnologij med mladostniki prinaša učiteljem tudi prednosti in izzive. Zato smo pri poklicni orientaciji uporabili Oblak 365, ki nam omogoča odprto ter sodelovalno učenje ne glede na čas in prostor. V Oblaku 365 smo uporabili zvezek One Note, ki omogoča sodelovanje med več vrstniki ter možnost kritičnega prijateljevanja, na podlagi katerega bodo v Swayu dopolnili svojo samopredstavitev. Potek dela: Učenci se prijavijo v Oblak 365. V One Note odprejo zvezek za poklicno orientacijo. Preberejo navodila za delo. Oblikujejo trojke, ki bodo sodelovale v medsebojni komunikaciji. Učenci poiščejo zvezek izbranega sošolca. Najprej pregledajo v Swayu pripravljeno sošolčevo samopredstavitev ter nato pazljivo preberejo še analizo odgovorov o sošolčevih osebnostnih lastnostih. Glede na prebrano ter poznavanje sošolca oblikujejo povratno informacijo v obliki komentarja. Dopolnijo posameznikovo predstavitev s svojimi opažanji. Na podlagi prebranega in komentarjev dokončajo izdelek posameznika v Swayu. Predstavijo se v Swayu.