Barbara Hebar in Magdalena DoberšekOŠ Dobje

Trend sodelovalnega učenja, ki poleg aktivne oblike pridobivanja znanja spodbuja razvijanje socialnih veščin, lahko učitelj spretno nadgradi z integracijo dela v oblaku. Microsoft Office 365 ponuja pester nabor različnih orodij in storitev, ki jih lahko učitelj vključi v proces učenja na način, da se vlogi učitelja in učenca prepletata ter tudi zamenjata. Takšna oblika dela povečuje učenčevo produktivnost in odgovornost za lastno znanje. Na delavnici bo predstavljen konkreten primer sodelovalnega učenja v oblaku. Pri obravnavi učne vsebine bodo udeleženci v spletni učilnici uporabili različna Office Online orodja (Word, PowerPoint, OneNote). Skupna raba nastajajočih dokumentov bo omogočala sočasnost dela več učečih, s čimer bomo pridobili večjo učinkovitost pridobivanja novih znanj. Pri takšni obliki dela ima učitelj možnost nenehnega spremljanja nastajanja učnega gradiva ter dajanja sprotnih povratnih informacij preko spletnih opomb. Nastalo gradivo je samodejno shranjeno v oblaku ter se lahko po potrebi še vedno nadgradi. Obravnavano vsebino nato predstavijo učenci s pomočjo nastalega gradiva, ki je dostopno celotni skupini vključenih.