Neli MišveljVrtec Trbovlje

Med izobraževanjem o smiselni uporabi IKT tehnologije pri najmlajših sem pripravila prispevek, ki je nastal v skupini otrok od 4-5 let. Izhodišče naloge je ideja otrok. Po prepevanju pesmi o levu je eden od otrok vprašal zakaj ima lev v pesmici pet nog. Med pogovorom so otroci prihajali do različnih ugotovitev. Vprašala sem jih kje bi lahko leva videli? Otroke je zanimalo, če bi ga lahko pripeljali v igralnico. Naslednje jutro ( še v mraku) sem preko projektorja na celo steno projicirala film leva in jih povabila naj vstopijo. Njihovo doživljanje in reakcije sem posnela na kamero. Po doživetju sem jim ponudila še različne dejavnosti. Ključni cilj je bil spodbujanje različnih pristopov k spoznavanju narave, kar mi je po mojem mnenju tudi uspelo, saj je dejavnost nastajala s spodbudo otrok in projicirani lev je bil nekaj popolnoma nepričakovanega in novega. Bil je resničen in eden od otrok me je vprašal, če lahko pride k nam. Drugi otrok pa je hitro sledil projektorju in odkril računalnik in ostalim razložil, da je to film iz interneta, ki ima ikono in v nadaljevanju je z miško božal leva. Ob skupnem zaključku so povedali, da lev res ima štiri noge in da nam ga je na drugačen način uspelo pripeljati v igralnico. Ugotovili so, da je prišel iz interneta preko računalnika in da je bil lev na posnetku bel, kosmat in prijazen, saj je pil po steklenički. Predlagali so, da bi ga v nadaljevanju poiskali še v knjigah in revijah in da bi dan nadaljevali na prostem, kjer bi se igrali igro lev lovi. Dejavnost se mi zdi dobra, ker je bila hitra popestritev /dopolnitev vsebine – izhajajoč iz razmišljanj otrok. Kako brez posebnih priprav obogatiti vsebine in znanje otrok.