Suzana Vajngerl, OŠ Sladki Vrh, podružnica VELKA
V povzetku bi vam rada predstavila in opisala, kako kot profesorica razrednega pouka že vrsto let pri svojem delu skrbim in delam z nadarjenimi oziroma potencialno nadarjenimi učenci in kako pri svojem delu vključujem informacijsko komunikacijsko tehnologijo (v nadaljevanju IKT). Avtorica B. Drenik (2014) v diplomskem delu piše, kako IKT spreminja procese poučevanja in učenja ter procese upravljanja in vodenja izobraževalnih institucij ter da znanja pridobljena na računalniku ne služijo le izobraževalnim ciljem, temveč tudi pripravi na vsakdanje življenje. Pri urah individualne skupinske pomoči (ISP) za nadarjene sem učence pripravljala tudi na različna tekmovanja. Tu sem delo še nadgradila in učence učila, kako izvesti raziskovalno delo in kako to ustrezno zapisati in predstaviti drugim ob uporabi IKT. Avtorica M. Juriševič (2012) je mnenja, da nadarjeni potrebujejo za svoj učni razvoj oziroma uspešnost kompetentne učitelje in ustrezne spodbude za učenje in vodenje, da bi uresničili svoje potenciale in dosegli odličnost. Prav ta slednji del bi želela predstaviti, kot primer dobre prakse, kako na razredni stopnji pripravljamo učence na svet raziskovanja, eksperimentiranja in odkrivanja naravnih zakonitosti in kako pri tem vključevati tehnologijo. Pri urah individualne in skupinske pomoči (v nadaljevanju ISP) za nadarjene sem učence 4. in 5. razredov pripravljala na naravoslovno tekmovanje Kresnička. Pri urah ISP za nadarjene smo natančno pregledali in predebatirali, na kaj morajo biti pazljivi pri izvedbi eksperimentov, katere vsebina je bila poznana od njihove objave v razpisu tekmovanja. Ob prijavi na tekmovanje so se morali učenci zavedati, da jih čaka veliko individualnega dela doma. Pri vseh treh poskusih, ki so jih morali učenci 4. in 5. razreda opraviti, so morali natančno in dosledno slediti navodilom za izvedbo poskusov, katera sem predhodno pripravila. Vsak izveden korak poskusa so učenci tudi fotografirali, saj so na tak način podkrepili zanimivost predstavitve, ki so jo pripravili v power pointu (ppt). Pri uri ISP za nadarjene učence smo kasneje opravili predstavitve in učenci so posredovali svoje rezultate in ugotovitve. Na podlagi ugotovitev in opažanj po opravljenih poskusih so bili učenci pripravljeni na tekmovanje.