Darja Korpnik, Osnovna šola Vransko- Tabor
V oddelku podaljšanega bivanja učenci velikokrat izražajo željo po obisku računalniške učilnice z namenom igranja igric na internetu. Tehnologija predstavlja pomemben del današnjega sveta in je vpeta že v rana otroška življenja. Kot učiteljici, mi sprva ideja o igranju igric ni bila najbolj všeč, vendar sem se zavedala, da lahko prav na tem mestu otrokom ponudim oz. pokažem eno izmed osmišljenih poti dela z računalnikom. Dlje časa sem premišljevala, kako naj izpolnim njihovo željo, hkrati pa zadovoljim svojim strokovnim težnjam po osmislitvi dejavnosti. Pri svojem delu veliko časa namenim raziskovanju aktivne pozornosti; ene temeljnih sposobnosti v procesu učenja. Ker različne računalniške aktivnosti (igranje igric, oblikovanju v wordu, obdelava slik, risanje v slikarju, druženje na socialnih omrežjih, gledanje posnetkov,…) v največji meri spodbujajo vidno pozornost, sem se odločila, da sama pripravim didaktične igre za otroke, ki bodo spodbujale in izboljševale slušno pozornost. V sklopu projekta Pozoren sem, sva s sodelavko pripravili didaktični pripomoček Pozorko, ki vsebuje 100 nalog za spodbujanje aktivne pozornosti. Izmed nalog za spodbujanje slušne pozornosti sem izbrala tiste, ki jih je bilo mogoče preoblikovati v računalniški, avdio- video format. Pri delu sem uporabila snemalnik zvokov in za dodatno obdelavo, Movie Maker. Po predstavitvi ideje učencem in pripravi iger, smo se odpravili v računalniško učilnico, kjer so si učenci namestili slušalke in izbirali med naborom igric za spodbujanje slušne pozornosti. V računalniški učilnici so učenci tako prevzemali odgovornost za napredek na področju slušne pozornosti, prav tako pa pri delu postajali samostojni do te mere, da so predlagali in sodelovali pri nastajanju novih iger za naše ciljno področje.