Nika Dulmin in Miha DulminKlub Pelikula. si, Ljudska univerza Kranj

Projekt AnimaTera povezuje (1) lutkovne igre, ki jih je mogoče postaviti v učilnice in igralnice in ki za kuliso uporabljajo programirani animirani in risani film, hkrati pa so vanje otroci ves čas aktivno vključujejo, (2) učne igre/portal, ki so brezplačno na voljo na spletu (www.ucneigre.si). Do učnih iger, ki med drugim otroke pritegnejo k spoznavanju pojma števila, lahko otroci ob pomoči staršev, vzgojiteljev in učiteljev, dostopajo praktično kjerkoli, saj jih lahko igrajo na pametnih telefonih, tabličnih in drugih vrstah računalnikov. V povezavi z izbranimi vsebinami pa so sicer na voljo tudi delavnice, ki se lahko izvajajo tako na prostem kot v učilnici oz. igralnici. Ključni cilji: pojem števila, zgodnje učenje tujega jezika, glasbena umetnosti, gledališče kot učni medij, risanka oz. animiranka kot učni medij, aktivno sodelovanje v toku predstave, namenska uporaba spletnih orodij, spoznavanje ljudskega izročila na zabaven način Učni proces si vzgojitelj ali učitelj lahko začrtata sama, mi ponudimo le spletno gradivo oz. delavnice in lutkovno igro. Naš predlog je, da otrokom najprej ponudimo lutkovno igro, nato izvedemo delavnice mi ali po našem navodilu učitelj oz. vzgojitelj, nato pa se v primeru slabega vremena zaigra še učne igre, ki so povezane z aktualno predstavo. Učne igre lahko predstavi vzgojitelj tudi staršem. Primeri dejavnosti otrok v gledališki igri: – otroci mečejo glavni lik (igralno kocko) in glede na število pik usmerjajo vedenje lika v lutkovni igri ali v risanki – otroci komunicirajo z likom v risanki ali lutko in ga usmerjajo s štetjem. V okviru prispevka se bomo sicer osredotočili na učni proces v povezavi z gledališko igro Red in Green v glasbeni šoli oz. na učne igre s kockama po imenih Red in Green. Projekt bosta (z našo pomočjo) predstavila eden ali dva otroka, ki pri izdelavi projekta sodelujeta in ga tudi redno uporabljata ter tudi nastopata v posameznih predstavah. Največja dodana didaktična vrednost naših lutkovnih iger je, da smo naredili številke neizmerno zabavne in igrive, enako velja za posamezne pozabljene povesti/ basni/ pravljice iz našega ljudskega izročila.