Maja Jelenko, Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana
Z željo, da bi učenci medvrstniško sodelovali, so se tretješolci in petošolci povezali v projektih eTwinninga. V sklopu projektov smo odšli v predsedniško palačo in obiskali predsednika Slovenije, gospoda Boruta Pahorja. Ker se je medvrstniško sodelovanje izkazalo kot odlična ideja, se je sodelovanje nadaljevalo tudi pri izbranih urah pouka. Učenci 5. razreda so pripravili PowerPoint predstavitev o Sloveniji (zanimivosti, geografske značilnosti, zgodovina) in ga predstavili učencem 3. razreda. Pričakovalo se je, da se bodo pri podajanju in prejemanju učne snovi pojavile težave, saj imajo učenci naše pole, Zavoda za gluhe in naglušne Ljubljana, zaradi svojih specifičnih težav (govorno-jezikovna motnja, avtizem, gluhota) velikokrat težave s komunikacijo, javnim nastopanjem, pozornostjo in koncentracijo. Strahovi so bili odveč. Starejši učenci so nastopili samozavestno, mlajši učenci pa so jih zbrano poslušali. Za povratno informacijo o podani učni snovi, so učenci petošolci za tretješolce izdelali kviz v spletni aplikaciji Kahoot. Kviz se je odvijal v računalniški učilnici. Kljub temu, da niso vsi tretješolci vešči za računalnikom, s kvizom niso imeli težav. Z rezultati so bili zelo zadovoljni. Učenci niso bili le pasivni prejemniki znanja, ampak so gradili znanje in veščine skozi interakcije z okoljem. Pridobili so vsi, tako učenci, ki so poučevali, kot tisti, ki so se učili.