Maja Škerjanec, OŠ Brinje Grosuplje

Z željo, da bi učence spodbudila k aktivnejšemu sodelovanju pri pouku sem se odločila, da jim ponudim uporabo njim ljube IKT pri vadbi. Predvidevala sem, da bodo bolj motivirani, če bodo uro sooblikovali in se s pomočjo IKT tudi merili, primerjali, celo tekmovali. Dogovorili smo se, da bomo izvedli delo po postajah, število ponovitev na posamezni postaji pa bomo nadzorovali s pomočjo IKT. Na voljo smo imeli merilce števila korakov in pametne telefone z različnimi aplikacijami. Določiti smo morali naloge, pri katerih lahko smiselno uporabimo IKT. Z uporabo IKT so lahko le merili svoje dosežke ali pa jih tudi primerjali s sošolci. Motivacija za sodelovanje je bila velika, vse ideje niso bile uresničljive, so pa tiste, ki smo jih izbrali, pozitivno vplivale na izvedbo nalog. Učenci so bili motivirani, nekateri se z drugimi niso želeli primerjati in so primerjali le svoje rezultate, drugi pa so iz vadbe naredili pravo tekmovanje.