Tatjana HafnerOŠ Sava Kladnika Sevnica

Učitelji slovenščine opažamo, da učenci nespretno interpretirajo umetnostna besedila, na vprašanja utemelji, razloži večinoma sploh ne odgovarjajo. Veščina argumentiranja se je izkazala za ta namen zelo prikladna, saj je v projektu ATS podprta z IKT, ki je učencem blizu in ob računalnikih sploh ne pomislijo, da se učijo. Učenci odgovorijo na zastavljeno vprašanje, ga utemeljijo in napišejo povratno informacijo ostalim sošolcem in tovrstno »dopisovanje«/prepričevanje jim je všeč. Glavni cilj take učne ure je, da učenci izgrajujejo razumevanje umetnostnega besedila glede na lastno doživljanje, razmišljanje in ravnanje in da na temelju povratne informacije sošolca izboljšajo svoj izdelek. Učenci torej ob računalnikih vendarle izrazijo svoje mnenje, drugače kot pri običajnih urah, veliko jim pomeni tudi povratna informacija vrstnikov.