Gašper StrnišaŠC Kranj

Upravljanje lastnega procesa učenja je še posebej pomembno za dijake, ki zaradi svojih interesnih dejavnosti veliko izostajajo od ur rednega pouka. Poseben izziv tako za dijake, kot tudi učitelje, pa predstavlja dopisno učenje in poučevanje, še posebej pri predmetih, za katere ne obstaja predpisanih učbenikov. Eden od takšnih predmetov je tudi računalniško programiranje na strokovno tehniških gimnazijah. V prispevku bo prikazan primer, kjer je dijakinja tretjega letnika Strokovne gimnazije Šolskega centra Kranj, ki vzporedno opravlja tudi študij na Univerzi za glasbo in pripadajočo umetnost v Grazu, na daljavo opravila obveznosti predmeta računalništvo. Učitelj je na spletni izobraževalni platformi edX ameriških univerz MIT in Harvard, ki deluje na principu množičnih odprtih spletnih tečajev (MOOC), poiskal in preveril tečaje, ki pokrivajo vsebine učnega načrta predmeta računalništvo. Dijakinja je nato v svojem tempu in prostorsko neodvisno opravila vse vsebine in obveznosti tečaja programiranja v Javi, s tem pa pridobila tudi certifikat Univerze Carlos III iz Mardira in oceno pri predmetu.