Liljana KlobučarOŠ Dolenjske Toplice

Cilj eTwinning projekta Pozabljene igre je bil vrniti stare igre v otroški vsakdan in preko njih spodbuditi realno komunikacijo, ki se je z uvedbo sodobne IKT postavila na stranski tir. Otroci so se v projektu starih iger naučili preko izdelanih avtorskih video vodičev in pripravljenih pravil, ki so jih objavili v spletni učilnici projekta. Z učenjem iger drugih držav so spoznali njihovo različnost, spoznavali so njihov jezik, preko iger pa so se učili tudi strpnosti in medsebojnega sodelovanja. Preko projekta smo najprej spoznali igre svoje države. Učenci so izhajali iz ustnega izročila svojih sorodnikov. Pomagali smo si z informacijami na svetovnem spletu. Izdelali smo pripomočke za igre. V šoli smo se iger najprej praktično naučili. Sledilo je sestavljanje pravil z uporabo dokumentov v oblaku. Nato smo posneli video vodiče z razpoložljivo opremo za snemanje (fotoaparate, kamere, tablice). Posnetke smo obdelali in objavili na Youtubu in v spletni učilnici projekta. Čas, ki je bil namenjen dejavnostim projekta je vedno potekal trodelno. Najprej z ogledom in učenjem navodil. Sledila mu je igra na prostem. Delo se je vedno zaključilo s posnetkom igre in objavo te povratne informacije v spletni učilnici. Dodana vrednost projekta je preko različnih kanalov posredovane informacije. Izdelani video vodiči so še dodatno podprli pisna navodila za igro. Večkrat smo izdelali tudi različne izpeljanke iger in jih delili z ostalimi preko video posnetkov.