|
1. moderatorica: Karmen Usar |
2. moderatorica: Lidija Jerše |
3. moderatorica: Mihaela Kerin |
4. moderatorica: Vesna Vršič |
5. moderatorica: Nada Nedeljko |
6. moderatorica: Marta Novak |
14:30 - 14:45 |
Z e-listovnikom odgovorno in aktivno do znanja Jasmina Velikanje |
Učenci kot astronavti na Mednarodni vesoljski postaji in pri pouku geografije Jure Radišek |
Lev v igralnici Neli Mišvelj |
Prvošolci smo ekoface Karla Koman |
Argumentiranje umetnostnega besedila Tatjana Hafner |
E-listovnik kot podpora razvoju samouravnavanja in samodiscipline - Izziv za razrednike v OŠ Ines Celin in Tanja Rupnik Vec |
14:45 - 15:00 |
Na Telečji pečenki z Josipom Jurčičem Maja Kosmač Zamuda |
Dijaki izdelajo prvo uporabno spletno stran Nejc Grošelj |
Za formativno! Zato Goformative! Sanja Leben Jazbec |
IKT na razredni stopnji Suzana Vajngerl |
Sodelovalno učenje s pomočjo LEGO robotov Maja Čelan |
Če bo špičasto, bodo vile, če široko, pa lopata Maja Vičič Krabonja in Majda Poš Vrabl |
15:00 - 15:15 |
Domače branje na Facebooku Eva Traven |
Sodelovanje dijakov v interaktivnem razstavnem projektu »Dober dan gospod predsednik« Aleš Hvasti |
»Jajčenje« - učenci učijo s svojo metodo Ingrid Zupanc Brečko |
Aplikacije za razgibanje možganov uporabne pri otrocih s posebnimi potrebami Smiljana Valcl |
Sodelovanje v programu FIRST LEGO League skozi prizmo odgovornega učenja Ivan Dović |
Formativno spremljanje razvijanja digitalnih kompetenc s sodelovalnimi orodji Danijel Šic |
15:15 - 15:30 |
Videotelling - pripovedovanje o videu Suzana Oroz |
easelly. meme. voicethread - simpel ko pasulj Vesna Gros |
Vpliv IKT na motivacijo učencev za šolsko delo Valentina Mlakar |
Moderna tehnologija kot pripomoček za formativno spremljanje angleščine v 1. razredu OŠ Mojca Hojski |
Igrajmo se šolo Alenka Pokeržnik in Jadranka Čopi |
Samostojno učenje in ustvarjanje znanja z obratnim učenjem Tjašo Vlasak |
15:30 - 15:45 |
Tablični računalniki/ mobilni telefoni pri pouku matematike Breda Poličar |
S FLL® pristopom do samostojnega učenja Samo Lipovnik |
Si upamo? Jim zaupamo? Nataša Jeras |
Shakespeare malo drugače Mojca Filipčič |
Gremo v računalniško! Darja Korpnik |
Microsoft Sway kot del formativnega spremljanja pri pouku zgodovine Bojan Kašuba |
15:45 - 16:00 |
Uporaba jezikovnih tehnologij pri delu z nadarjenimi učenci 3. triletja osnovne šole Nataša Vršič |
Ne vsi Robert Grom |
Primeri dejavnost v vrtcu z uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije in profesionalni razvoj vzgojitelja Vesna Tofant |
Obravnava domačega branja s pomočjo kompleta Lego Story Starter in programa Story Visualizer Polona Miklavc |
Digitalna igra Pre-Civilization pri pouku zgodovine Emica Škrinjar |
Razvijanje podjetniških veščin je kompetenca 21.stoletja Polona Drenik Trop |
16:00 - 16:15 |
Formativno spremljanje veščin pri kemiji Andreja Rajh |
Ponavljanje in utrjevanje s programom ALICE Mateja Slevec |
Pozabljene igre Liljana Klobučar in Urška Bučar |
Ustvarjanje lastnih besedil s pomočjo programa Storyjumper Jasna Pitamic |
S samostojnim delom do trajnejšega znanja Urška Simnovčič Pišek |
Samostojno učenje z Moodlom Tina Pintar in Breda Poličar |
16:15 - 16:30 |
Z ustvarjanjem elektronske knjige do tujih jezikov Nina Bradica |
Učni in osebnostni vzorci PRST-patterns: spoznaj sebe in razumi druge dr. Uroš Ocepek |
Učenje angleščine v Oblaku 365 tudi v vrtcih Nataša Gobec in Nina Škoberne |
Projekt Učenec meseca z uporabo aplikacije Class Dojo Petra Matkovič |
Mandale + nadarjeni učenci = … Aleksandra Vadnjal in Mojca Stergar |
Osmošolci se učijo s sodelovanjem in sestavljanjem matematičnih besedilnih nalog Martina Hren |
16:30 - 16.45 |
|
Model rešitve izvajanja učnega predmeta z omejeno programsko in strojno opremo Milan Setničar |
|
AnimaTera - inovativen koncept lutkovnih iger in učne igre na spletu za otroke od 2 do 10 let Nika Dulmin in Miha Dulmin |
Od nerodnih stopinj do prvih korakov v svet različnih veščin pri pouku zgodovine Špela Frantar |
|
16:45 - 17:00 |
|
|
|
|
|
|